Marketing Produktów Farmaceutycznych - Studia Podyplomowe

Dla zainteresowanych i pracujacych w branży farmaceutycznej!

Dlaczego Studia Podyplomowe z Marketingu Produktów Farmaceutycznych?

Branża farmaceutyczna, którą się interesujesz, reprezentuje jedną z najstarszych w naszym kraju. Przez lata ilość zmian jakie na nim zaszły jest niewyobrażalna. Zmianie uległ system opieki zdrowotnej, systematycznie pojawiają się nowe regulacje prawne. Ponadto widoczne są także zmiany strukturalne – rośnie znaczenie zagranicznych producentów oraz zwiększa się liczba aptek i hurtowni farmaceutycznych, które następnie ulegają konsolidacji zarówno horyzontalnej, jak i wertykalnej.

Jeśli:

  • Interesujesz się rynkiem farmaceutycznym
  • Chcesz skutecznie prowadzić swoją działalność w obszarze producenta, hurtownika, apteki lub placówek medycznych
  • Pozyskać wiedzę od sprawdzonej kadry naukowej i praktyków z rynku farmaceutycznego, to

Dla Kogo Marketing Produktów Farmaceutycznych?

Zastanawiasz się, czy powinieneś przyłączyć się do studentów, którzy już zdobyli swoją wiedzę podczas 9 poprzednich edycji?

Naszymi słuchaczami są:

  • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży, a w szczególności – Menedżerowie Produktu, Kierownicy Sprzedaży, Dyrektorzy Marketingu Hurtowni Farmaceutycznych,
  • Farmaceuci,
  • Właściciele firm,
  • Pracownicy Klinik Medycznych,
  • Pracownicy urzędów państwowych z obszaru branży farmaceutycznej,

Twoje Korzyści

Z

Poznasz nowe osoby, które z pewnością będą inspiracją do Twojego rozwoju w branży farmaceutycznej – bezcenne,

Z

Usystematyzujesz swoją wiedzę praktyczną,

Z

Poznasz zasady tworzenia i realizacji planu marketingowego,

Z

Nauczysz się zasad skutecznego e-marketingu,

Z

Dowiesz się, jak zarządzać sprzedażą na mocno konkurencyjnym rynku,

Z

Nauczysz się jak badać rynek, aby przygotować kampanię promocyjną,

Z

Spotkasz się z ludźmi, którzy opowiedzą Ci, jak poruszać się w często zmieniających się przepisach prawa farmaceutycznego.

Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie pierwszy na rynku program dedykowany farmacji

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Zadowolonych Absolwentów

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Aktualności

FinTech na WZ UW to inwestycja w przyszłość

FinTech na WZ UW to inwestycja w przyszłość

W październiku zeszłego roku Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego uruchomił pierwszą edycję podyplomowych studiów FinTech. Obecnie trwa rekrutacja na drugą edycję studiów FinTech. Dlaczego warto dołączyć do grona studentów?

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

12 czerwca 2019 r. zostały opublikowane wyniki XX, jubileuszowej edycji rankingu szkół wyższych miesięcznika „Perspektywy”. Po raz kolejny najlepszą polską uczelnią wyższą został Uniwersytet Warszawski z oceną 100 pkt., który wyprzedził Uniwersytet Jagielloński (99,2...

Partnerzy Merytoryczni Studiów Marketing Produktów Farmaceutycznych

Opinie o Studiach z Marketingu Produktów Farmaceutycznych

  • Z mojego punktu widzenia to idealny kierunek dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w firmach farmaceutycznych. Rok spędzony na tym kierunku pozwolił mi przede wszystkich zaktualizować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu farmaceutycznego oraz skonfrontować ją z codzienną praktyką zawodową w firmie z branży. Mile zaskoczyła mnie kompleksowość kierunku oraz forma prowadzenia zajęć – otwartość wykładowców na dyskusję w grupie oraz wspólne ćwiczenia praktyczne. Z pełnym przekonaniem rekomenduję ten kierunek zarówno osobom pracującym już w branży farmaceutycznej, jak i chcącym związać swoją zawodową przyszłość właśnie z tą branżą. Każdy znajdzie na tym kierunku coś nowego i odpowiedniego dla siebie. Tak, więc ze swojej strony gorąco polecam.

    Jarek Hofman
    Dyrektor ds. Marketingu Handlowego, Grupa Hasco


  • Studia podyplomowe MPF są okazją do poszerzenia horyzontów i zdobycia wiedzy z zakresu różnych dziedzin istotnych dla branży farmaceutycznej.
    Ciekawe debaty w kameralnym gronie z praktykami z różnych instytucji - od regulujących rynek jak MZ i GIF poprzez przedstawicieli firm i środowiska medycznego stają się inspiracją do wprowadzenia zmian w swoich projektach biznesowych. Jednak największą wartością dodaną są oczywiście przyjacielskie relacje z ludźmi z branży, z którymi można wymienić się różnymi doświadczeniami i prowadzić bardzo twórcze dyskusje

    Maria Magdalena Kaczmarek
    Group Brand Manager w Paul Hartmann


  • Marketing Produktów Farmaceutycznych kończyłem w roku 2015. W moim odczuciu studia te są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które planują rozwój swojej kariery zawodowej w branży farmaceutycznej.
    Bez wahania mogę dodać, że uczestnictwo w programie pozwoliło mi na rozszerzenie perspektywy marketingowej, szersze spojrzenie na rynek farmaceutyczny i przyczyniło się do rozwoju zawodowego.
    Z perspektywy czasu doceniam, że studia dały mi unikalną możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia prowadzących - ekspertów w swojej dziedzinie – zarówno pracowników naukowych Wydziału Zarządzania, jak i praktyków branży farmaceutycznej.

    Kamil Otrocki


  • Przez ostatni rok miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w Podyplomowych Studiach Menedżerskich na kierunku „Marketing Produktów Farmaceutycznych”.

    Na rynku jest kilka uczelni, oferujących podobną tematykę studiów, jednak po zapoznaniu się z programem tego kierunku na Uniwersytecie Warszawskim, wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę! I dlatego też zdecydowałam się właśnie na UW. Potem było już tylko lepiej 😊

    Nie wiem od czego zacząć...Może od Kadry...Wykwalifikowani, pomocni, ciepli ludzie. Praktycy, ale też osoby, potrafiące przekazać swoja wiedzę. Dr Monika Skorek, która była opiekunem naszego roku, ale też dokładała wszelkich starań, aby ten rok był jak najlepszy. Skrzętnie notowała nasze wszelkie uwagi i pochwały, tak, aby z roku na rok ten kierunek ulepszać! Razem z dr Agnieszką Wilczak i mgr Krzysztofem Podstawką udzielali cennych wskazówek przy tworzeniu naszych pierwszych planów marketingowych. O poprawność wypowiedzi, sztukę prezentacji czy negocjacji zadbał dr hab. Mariusz Trojanowski. I oczywiście niezastąpiony dr hab. Józef Haczyński, dzięki któremu nawet farmakologia okazała się być przystępna 😊Oczywiście wielkie podziękowania należą się też całej reszcie kadry, która wykazywała się wielką cierpliwością 😊

    Agata Rogowska

  • Brałem udział w I edycji studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych. Doskonałe ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy ogólnej o produktach medycznych i farmaceutycznych - od A do Z. Świetni wykładowcy, ciekawy program oraz dużo praktycznych przykładów, które przydały się w codziennej pracy.

    Marcin Czuż


Menu Marketing Produktów Farmaceutycznych