Jak skonstruowany jest program studiów Konsument 3.0?
Program studiów daleko wykracza poza zakres tematyczny standardu branżowego DIMAQ i dzięki warsztatowemu prowadzeniu zajęć daje możliwość na zetknięcie się z technologią wykorzystywaną w prowadzeniu działań on-line (partnerem tehnologicznym jest AdForm).

Szczegóły programu studiów Konsument 3.0
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Marketing kulturowy
Wykorzystanie kultury w sposób użyteczny dla praktyki marketingowej
Zasady tworzenia charakterystyki konsumentów
Wartości i aspiracje konsumentów
Etyka w biznesie
Prawo konsumenckie
Marketing doświadczeń
Marketing strategiczny
Zarządzanie marką
Kierunki zmian technik budowy komunikacji marketingowej
Koncept strategiczny marki
Sztuka dobrego briefingu


Rynek mediów oraz jego ewolucja
Generalne zasady planowania komunikacji w mediach
Podstawy analizy kategorii i jej otoczenia rynkowego
Poznanie i zarządzenie wiedzą na temat konsumenta
Zasady tworzenia strategii wykorzystywania kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów biznesowych
Zasady przygotowania oraz realizacji aktywności na poziomie operacyjnym
Budżetowanie działalności marketingowej
Strategia zbierania, analizowania i wykorzystania danych
DMP – potencjał komunikacji personalizowanej
Zakup mediów w modelu programmatic
Pozostałe Zajęcia
Wprowadzenie do rozwiązań przeznaczonych dla reklamy na telefonach i tabletach
Internet i technologia: zmiany w zwyczajach konsumentów
Rynek produktów i usług komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży
Seminarium dyplomowe

Konsument 3.0 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie najciekawsze na rynku przekrojowe studia z zakresu komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży
Lat doświadczeń w marketingu internetowym
Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Plan Zajęć
Już wkrótce plan zajęć na kolejny rok akademicki!