Dlaczego Studia Podyplomowe Konsument 3.0?
Studia „Konsument 3.0” zostały stworzone dla osób, które chcą rozwijać swoją karierę w marketingu.
Jeśli zatem:
- rozpocząłeś już karierę w marketingu i chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wartość dla swojej organizacji,
- chcesz by Twoja praca i działania, za które odpowiadasz, przekładały się na wzrost biznesu firmy,
- chcesz zyskać wiedzę od praktyków na co dzień zajmujących się komunikacją marketingową i i promocją sprzedaży oraz budowaniem skutecznych biznesowo platform doświadczeń konsumentów z marką,
- jesteś przekonany, że marketing powinien mieć ważniejszą niż obecnie rolę w organizacj

Dla Kogo Konsument 3.0?

Ze względu na rosnące znaczenie posiadania specjalistycznej wiedzy przekrojowej z obszaru komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności i wiedza będą przydatne w dalszym rozwoju kariery zawodowej niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze. Czekamy na:
- Posiadaczy dyplomów uczelni wyższych,
- Pracowników działów marketingu lub na osoby planujące karierę zawodową w wymienionych obszarach,
- Specjalistów z sektora usług komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży,
- Pracowników specjalistycznych firm działających w obszarze on-line,
- Właścicieli firm,
- Pracowników urzędów państwowych z obszaru komunikacji,
- Menedżerów i specjalistów średniego szczebla rynku komunikacji marketingowej oraz promocji sprzedaży.
Koniecznie dołącz do grona naszych studentów!
Twoje Korzyści
Zdobędziesz wiedzę dotyczącą sposobów oraz warunków przekształcenia grupy celowej w użytkowników produktu lub usługi, wykorzystując możliwości, jakie niesie ekosystem kanałów komunikacji i technologii,
Poznasz praktyków z branży komunikacji marketingowej, promocji sprzedaży i technologii wykorzystywanej w marketingu oraz cenionych wykładowców WZ UW,
Zdobędziesz wiedzę na temat produktów dostępnych na rynku usług marketingowych oraz posiądziesz umiejętności korzystania z nich w praktyce,e finansowym,
W czasie warsztatów poznasz najnowsze technologiewykorzystywane w prowadzeniu działań online,

Konsument 3.0 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie najciekawsze na rynku przekrojowe studia z zakresu komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży
Lat doświadczeń w marketingu internetowym
Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Aktualności
RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019
12 czerwca 2019 r. zostały opublikowane wyniki XX, jubileuszowej edycji rankingu szkół wyższych miesięcznika „Perspektywy”. Po raz kolejny najlepszą polską uczelnią wyższą został Uniwersytet Warszawski z oceną 100 pkt., który wyprzedził Uniwersytet Jagielloński (99,2...
GRADUACJA ABSOLWENTÓW WZ UW – 12 LIPCA 2019
Dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Alojzy Z. Nowak ma przyjemność zaprosić naszych tegorocznych Absolwentów na uroczystą Graduację, która odbędzie się w piątek, 12 lipca 2019 r. o godz. 11.00 w Sali Sportowej Wydziału Zarządzania UW, przy ul. Szturmowej 1/3, w...
3 pytania o… FinTech – studia podyplomowe
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego stworzył pierwsze, praktyczne studia podyplomowe w Polsce na kierunku FinTech. Gorąco zapraszamy do wysłuchania podcastu, z którego dowiecie się o tym: Jak zrodził się pomysł studiów FinTech? Jaki jest zakres tematów...
Partner Merytoryczni Studiów Konsument 3.0

