O Studiach Konsument 3.0

Zapraszamy na pierwszą edycję praktycznych studiów podyplomowych

Studia Podyplomowe Konsument 3.0?

W czasie studiów zdobędziesz wiedzę odnośnie sposobów oraz warunków przekształcania grupy celowej w użytkowników marki lub usługi, wykorzystując możliwości jakie niesie ze sobą ekosystem kanałów komunikacji i technologii. Wiedza ta jest niezbędna, aby decyzje dotyczące komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży były podejmowane na podstawie znajomości praktycznych realiów.

Dlaczego Studia Konsument 3.0?

  • Pracujesz w branży marketingowej i chcesz rozwinąć swoją wiedzę, praktyczne umiejętności oraz wartość biznesową dla swojej organizacji

  • Uważasz, że marketing powinien mieć większy wpływ na rozwój biznesu?

  • Chcesz poznać najnowsze narzędzia i technologie wspierające działania marketingowe i promocję sprzedaży?

  • Chcesz poznać nowych ludzi i nawiązać kontakty w branży?

Dzięki programowi studiów 

Głównym celem studiów Konsument 3.0 jest przekazanie słuchaczom najbardziej kompleksowej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności dotyczących wykorzystania znajomości zachowań konsumenta i zasad działania szeroko rozumianych kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów marketingowych i biznesowych.

Podczas studiów na kierunku Konsument 3.0 zaprezentowane zostaną aktualne informacje z obszarów: wiedzy o konsumencie, strategii komunikacji, zastosowań online marketingu w kontaktach z klientem, nowoczesnych platform do kupowania mediów digital, consumer journey i badań marketingowych.

agsdi-learn

Wiedza

  • Koncepcje marketingowe (marketing strategiczny, marketing doświadczeń, zarządzanie marką)
  • Zasady tworzenia charakterystyki konsumentów
  • Wartości i aspiracje konsumentów
  • Ścieżki cyklu decyzyjnego klienta
  • Zmiany w zwyczajach konsumentów związane z rozwojem technologii
  • Zasady budżetowania działalności marketingowej
  • Kierunki zmian technik budowy komunikacji marketingowej
  • Zasady i elementy kompleksowego procesu tworzenia strategii wykorzystania kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów biznesowych
  • Rynek mediów i zrozumienie kanałów komunikacji
  • Generalne zasady planowania komunikacji w mediach
  • Podstawy analizy kategorii i jej otoczenia rynkowego
  • Zasady przygotowania oraz realizacji aktywności marketingowych na poziomie operacyjnym
  • Strategie zbierania, analizowania i wykorzystania danych
  • Potencjał komunikacji personalizowanej z wykorzystaniem DMP (platformy zarządzania danymi)
  • Zakup mediów w modelu programmatic
  • Rozwiązania przeznaczone dla reklamy na telefonach i tabletach
  • Rozwiązania przeznaczone do prowadzenia kampanii nastawionych na sprzedaż online (performance)
  • Etyka w biznesie
  • Prawo konsumenckie
  • Prawo w Internecie.
agsdi-clothing-handbag

Umiejętności

  • Prezentacja i wystąpienia publiczne
  • Wykorzystywanie kultury w sposób użyteczny dla praktyki marketingowej
  • Sztuka dobrego briefingu
  • Określanie celów strategicznych (Strategic Framework)
  • Określanie grupy celowej
  • Analiza kategorii i jej otoczenia konkurencyjnego
  • Segmentacja konsumentów ze względu na cele biznesowe
  • Stosowanie zdefiniowanych wyzwań oraz celów marki w kontekście decyzji strategicznych
  • Określanie roli treści, kanałów własnych/płatnych/zdobytych oraz technologii
  • Definiowanie KPI’s
  • Wybór kanałów komunikacji
  • Rozłożenie aktywności w czasie
  • Optymalizacja działań
  • Określanie metod pomiaru efektywności
  • Określanie roli danych i analityki – analityka internetowa i UX
  • Budżetowanie działalności marketingowej
  • Korzystanie z platform do zarządzania danymi
  • Korzystanie z programmatiku w prowadzeniu działań nastawionych na sprzedaż.

Konsument 3.0 to studia dla

Studia „Konsument 3.0” zostały stworzone dla osób, które chcą rozwijać swoją karierę w marketingu.

Zatem jeśli 

  • Rozpocząłeś już karierę w marketingu i chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wartość dla swojej organizacji,
  • Chcesz by Twoja praca i działania, za które odpowiadasz, przekładały się na wzrost biznesu firmy,

i chcesz:

  • Zyskać wiedzę od praktyków na co dzień zajmujących się komunikacją marketingową i i promocją sprzedaży oraz budowaniem skutecznych biznesowo platform doświadczeń konsumentów z marką,
  • Jesteś przekonany, że marketing powinien mieć ważniejszą niż obecnie rolę w organizacji

Zgłoś się na studia już dziś!

Konsument 3.0 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najciekawsze na rynku przekrojowe studia z zakresu komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w marketingu internetowym

Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Opie o Studiach

Menu Konsument 3.0