Studia Podyplomowe Konsument 3.0?
W czasie studiów zdobędziesz wiedzę odnośnie sposobów oraz warunków przekształcania grupy celowej w użytkowników marki lub usługi, wykorzystując możliwości jakie niesie ze sobą ekosystem kanałów komunikacji i technologii. Wiedza ta jest niezbędna, aby decyzje dotyczące komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży były podejmowane na podstawie znajomości praktycznych realiów.
Dlaczego Studia Konsument 3.0?
-
Pracujesz w branży marketingowej i chcesz rozwinąć swoją wiedzę, praktyczne umiejętności oraz wartość biznesową dla swojej organizacji
-
Uważasz, że marketing powinien mieć większy wpływ na rozwój biznesu?
-
Chcesz poznać najnowsze narzędzia i technologie wspierające działania marketingowe i promocję sprzedaży?
-
Chcesz poznać nowych ludzi i nawiązać kontakty w branży?

Dzięki programowi studiów
Głównym celem studiów Konsument 3.0 jest przekazanie słuchaczom najbardziej kompleksowej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności dotyczących wykorzystania znajomości zachowań konsumenta i zasad działania szeroko rozumianych kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów marketingowych i biznesowych.
Podczas studiów na kierunku Konsument 3.0 zaprezentowane zostaną aktualne informacje z obszarów: wiedzy o konsumencie, strategii komunikacji, zastosowań online marketingu w kontaktach z klientem, nowoczesnych platform do kupowania mediów digital, consumer journey i badań marketingowych.
Wiedza
- Koncepcje marketingowe (marketing strategiczny, marketing doświadczeń, zarządzanie marką)
- Zasady tworzenia charakterystyki konsumentów
- Wartości i aspiracje konsumentów
- Ścieżki cyklu decyzyjnego klienta
- Zmiany w zwyczajach konsumentów związane z rozwojem technologii
- Zasady budżetowania działalności marketingowej
- Kierunki zmian technik budowy komunikacji marketingowej
- Zasady i elementy kompleksowego procesu tworzenia strategii wykorzystania kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów biznesowych
- Rynek mediów i zrozumienie kanałów komunikacji
- Generalne zasady planowania komunikacji w mediach
- Podstawy analizy kategorii i jej otoczenia rynkowego
- Zasady przygotowania oraz realizacji aktywności marketingowych na poziomie operacyjnym
- Strategie zbierania, analizowania i wykorzystania danych
- Potencjał komunikacji personalizowanej z wykorzystaniem DMP (platformy zarządzania danymi)
- Zakup mediów w modelu programmatic
- Rozwiązania przeznaczone dla reklamy na telefonach i tabletach
- Rozwiązania przeznaczone do prowadzenia kampanii nastawionych na sprzedaż online (performance)
- Etyka w biznesie
- Prawo konsumenckie
- Prawo w Internecie.
Umiejętności
- Prezentacja i wystąpienia publiczne
- Wykorzystywanie kultury w sposób użyteczny dla praktyki marketingowej
- Sztuka dobrego briefingu
- Określanie celów strategicznych (Strategic Framework)
- Określanie grupy celowej
- Analiza kategorii i jej otoczenia konkurencyjnego
- Segmentacja konsumentów ze względu na cele biznesowe
- Stosowanie zdefiniowanych wyzwań oraz celów marki w kontekście decyzji strategicznych
- Określanie roli treści, kanałów własnych/płatnych/zdobytych oraz technologii
- Definiowanie KPI’s
- Wybór kanałów komunikacji
- Rozłożenie aktywności w czasie
- Optymalizacja działań
- Określanie metod pomiaru efektywności
- Określanie roli danych i analityki – analityka internetowa i UX
- Budżetowanie działalności marketingowej
- Korzystanie z platform do zarządzania danymi
- Korzystanie z programmatiku w prowadzeniu działań nastawionych na sprzedaż.
Konsument 3.0 to studia dla
Studia „Konsument 3.0” zostały stworzone dla osób, które chcą rozwijać swoją karierę w marketingu.
Zatem jeśli
- Rozpocząłeś już karierę w marketingu i chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wartość dla swojej organizacji,
- Chcesz by Twoja praca i działania, za które odpowiadasz, przekładały się na wzrost biznesu firmy,
i chcesz:
- Zyskać wiedzę od praktyków na co dzień zajmujących się komunikacją marketingową i i promocją sprzedaży oraz budowaniem skutecznych biznesowo platform doświadczeń konsumentów z marką,
- Jesteś przekonany, że marketing powinien mieć ważniejszą niż obecnie rolę w organizacji
Zgłoś się na studia już dziś!
Konsument 3.0 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie najciekawsze na rynku przekrojowe studia z zakresu komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży
Lat doświadczeń w marketingu internetowym
Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Opie o Studiach