Konsument 3.0 - Studia Podyplomowe

Dla zainteresowanych nowoczesnym marketingiem!

Dlaczego Studia Podyplomowe Konsument 3.0?

Studia „Konsument 3.0” zostały stworzone dla osób, które chcą rozwijać swoją karierę w marketingu.

Jeśli zatem:

  • rozpocząłeś już karierę w marketingu i chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wartość dla swojej organizacji,
  • chcesz by Twoja praca i działania, za które odpowiadasz, przekładały się na wzrost biznesu firmy,
  • chcesz zyskać wiedzę od praktyków na co dzień zajmujących się komunikacją marketingową i i promocją sprzedaży oraz budowaniem skutecznych biznesowo platform doświadczeń konsumentów z marką,
  • jesteś przekonany, że marketing powinien mieć ważniejszą niż obecnie rolę w organizacj

Dla Kogo Konsument 3.0?

Ze względu na rosnące znaczenie posiadania specjalistycznej wiedzy przekrojowej z obszaru komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności i wiedza będą przydatne w dalszym rozwoju kariery zawodowej niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze. Czekamy na:

  • Posiadaczy dyplomów uczelni wyższych,
  • Pracowników działów marketingu lub na osoby planujące karierę zawodową w wymienionych obszarach,
  • Specjalistów z sektora usług komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży,
  • Pracowników specjalistycznych firm działających w obszarze on-line,
  • Właścicieli firm,
  • Pracowników urzędów państwowych z obszaru komunikacji,
  • Menedżerów i specjalistów średniego szczebla rynku komunikacji marketingowej oraz promocji sprzedaży.

Koniecznie dołącz do grona naszych studentów!

Twoje Korzyści

Z

Zdobędziesz wiedzę dotyczącą sposobów oraz warunków przekształcenia grupy celowej w użytkowników produktu lub usługi, wykorzystując możliwości, jakie niesie ekosystem kanałów komunikacji i technologii,

Z

Poznasz praktyków z branży komunikacji marketingowej, promocji sprzedaży i technologii wykorzystywanej w marketingu oraz cenionych wykładowców WZ UW,

Z

Zdobędziesz wiedzę na temat produktów dostępnych na rynku usług marketingowych oraz posiądziesz umiejętności korzystania z nich w praktyce,e finansowym,

Z

W czasie warsztatów poznasz najnowsze technologiewykorzystywane w prowadzeniu działań online, 

Konsument 3.0 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najciekawsze na rynku przekrojowe studia z zakresu komunikacji marketingowej i promocji sprzedaży

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w marketingu internetowym

Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Aktualności

O naszych studiach w Rzeczpospolita

O naszych studiach w Rzeczpospolita

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z artykułem na rp.pl, dotyczącym naszych nowych studiów podyplomowych. Dowiedzcie się więcej o naszych najbardziej praktycznych studiach FinTech, nie tylko z naszej strony! Trwa nabór do drugiej edycji studiów...

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

12 czerwca 2019 r. zostały opublikowane wyniki XX, jubileuszowej edycji rankingu szkół wyższych miesięcznika „Perspektywy”. Po raz kolejny najlepszą polską uczelnią wyższą został Uniwersytet Warszawski z oceną 100 pkt., który wyprzedził Uniwersytet Jagielloński (99,2...

Partner Merytoryczni Studiów Konsument 3.0

Opinie o Studiach

Menu Konsument 3.0