Wykładowca

Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania

Krzysztof Podstawka

Informacje

Doświadczony konsultant i trener marketingowy, współpracownik agencji konsultingowych, badawczych i promocyjnych, wykładowca Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autor praktycznych podręczników i poradników marketingowych, arbiter Polish National Sales Awards.
Specjalizuje się w następujących dziedzinach marketingu i sprzedaży: strategiczne i operacyjne planowanie marketingowe, strategie marketingowe, zarządzanie portfelem produktów, kreacja i organizacja działań promocyjnych, organizacja i techniki sprzedaży, obsługa i utrzymanie klientów, telemarketing, merchandising, kierowanie personelem i przywództwo.

Unikatowe (w skali rynku szkoleniowego) kompetencje: projektowanie i realizacja planów rynkowo-marketingowych, planowanie portfela produktów, planowanie i egzekucja kampanii promocyjno-reklamowych, strategie i taktyki utrzymania klientów, serwis dla klientów, operacyjny merchandising i wsparcie sprzedaży

Hobby: tworzenie tekstów i haseł reklamowych /”copywriting”/, kolekcjonowanie różnych przejawów „dziwnego marketingu”.

Ważniejsze publikacje książkowe:
– „Marketing”,Polska Fundacja Promocji Kadr, 1991;
– „Marketing w przedsiębiorstwie”, TNOiK, 1991;
– „Marketing”, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, 1991,1994, 1997(3 wydania);
– „Akwizycja i sprzedaż bezpośrednia”, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, 1993 i 1995 /wydanie II – rozszerzone/;
– „Praktyczny marketing. Kluczowe elementy”, Promar International 1997;
– „Marketing, promocja i merchandising”, SYNERGIA / PHILIP MORRIS 2000;
– „Aktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia”, Education First, 2000;
– „Marketing Menedżerski”. , Wydawnictwo Naukowe UW, 2008.